Lukijat. Lue sinäkin!

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Sairasta touhua

No justiinsa juu. Oon sitte vaihteeks kotona. Tarkotus oli mennä tänään jo kouluunkin asti, mutta eihän mua saatu hereille ennen klo 12:ta. Vihdoin ylös kampeuduttuani neljän tunnin herättelyn jälkeen vastasi (kuulemma äsäiseen) tekstiviestiin tyttöystävältäni, jossa kysyi, että missä mä LÄSKI olen. Otin tietenkin asian huumorilla, mutta vitsiä en jaksanut itse vääntää, vaan laitoin jotakin "lyhyttä". Kerroin kuitenkin olevani taas poissa ja jotain syyn tynkääkin (Älä valita, mulla on huono muisti).
On kyllä ollut tylsä päivä. Kävin mahtavassa Rekolan keskustassa ostamassa keksiä, tilasin uudn läppärin rikki menneen tilalle, söin keksiä, kuuntelen Stratovariusta, puhuin mielitiettyni kanssa puhelimessa. Ah ihanaa, ilostuin ma, kun soitti hän, piristellen hetkiäin! Ja niitä vaivoja on siis ollut pää-, niska-, hartia-, selkä-, jalka- ja tamuskipu. Lisäksi nenä valuu poskea pitkin, vähän korvissa painetta, eikä ruokahalu ole ihan kohdallaan. Söin silti tänään kalaa (NAM!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaa kilttejä, ihanat elokimpaleiseni!